Новини фінансових установ

Законопроєкт про «спліт» ухвалено

Метою законопроєкту є дерегуляція та зменшення кількості точок дотику бізнесу та держави:

- менше регулюючих та контролюючих органів;

- менше погоджувальних процедур;

- нижчі корупційні ризики;

- кращі умови ведення бізнесу.

Законопроєкт є результатом спільної роботи регуляторів фінансового сектору та міжнародних експертів і передбачає такі зміни:

Передачу частини повноважень Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Ці повноваження стосуються регулювання та нагляду у системі накопичувального пенсійного забезпечення, регулювання та нагляду за функціонуванням фінансово-кредитних механізмів і управління майном при будівництві житла та операцій з нерухомістю.
Передачу решти повноважень Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг до Національного банку України.
Внесення змін до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з метою уніфікації порядку здійснення процедур ліцензування та регулювання Національним банком України та Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.
Скасування Закону України «Про іпотечне кредитування, операції з консолідованим іпотечним боргом та іпотечні сертифікати» та Декрет Кабінету Міністрів України «Про довірчі товариства» з метою усунення надмірного регулювання.

Вплив ставки НБУ на кредити

Віталій Романчукевич, PhD, перший заступник голови правління Індустріалбанку і віце-президент Асоціації українських банків, розповів Mind про роль Національного банку в зниженні відсоткових кредитних ставок і перспективах дешевих кредитів.

 Причини високих ставок

Вартість фінансового ресурсу для бізнесу чи населення знаходиться у прямій залежності від кредитних ринкових умов та ризиків, під які надаються ті самі потоки в оборот. Зрозуміло, що наявність самого фінансового ресурсу не гарантує попит на нього, а відповідно, й зростання його вартості. При наявності ресурсу та відсутності сприятливих умов для його інвестування або відсутності достатньої маржинальності бізнесу, що міг би залучити ці фінансові ресурси, виникає проблема надлишкової пропозиції за достатньо високою ціною (з огляду на потребу хеджування). Чималий рівень облікової ставки – лише одна з причин високих кредитних ставок для бізнесу/фізичного споживача кредитного ресурсу. Є ще інші вагомі чинники, що спричиняють зростання вартості кредитного ресурсу.
Високий рівень облікової ставки, звісно, впливає на рівень кредитних ставок на фоні сьогоднішньої споживчої інфляції, яка станом на липень 2019 року склала 9,1 % (у річному вимірі). Наприклад, якщо візьмемо облікову ставку в 16,5% та до неї додамо ризики, що пов’язані з внутрішніми макроекономічними та зовнішніми факторами, а також вартість залучення самої пасивної бази, то вартість кредитного ресурсу вже буде суттєво вищою від 16,5% і перевищить 18–20%.

Однак рентабельність підприємств в України достатньо низька, економічні умови не сприяють стрімкому зростанню бізнесу і високій швидкості оборотності капіталу. Дуже незначна кількість підприємств сьогодні може похвалитися рентабельністю на рівні 20–25%, для того щоб мати змогу скористатись таким дорогим кредитним ресурсом. А оскільки аналіз позикового капіталу варто проводити в розрізі термінів, на які цей капітал залучається, то постає питання суттєвого здорожчання ресурсу з огляду на його високу річну вартість. Не складно підрахувати, яким має бути оборотність капіталу бізнесу, щоб він міг собі дозволити обслуговувати борги такої вартості.

У структурі капітальних інвестицій підприємств банківські кредити становлять дуже незначну долю, відповідно, розвиток відбувається в основному за власні кошти підприємства.

За умови ж, що рівень рентабельності економіки становить сьогодні лише близько 7%, прогнозоване зниження облікової ставки до рівня у 8%, яке Національний банк попередньо вже закладав собі у прогнози, було б позитивним фактором для стимулювання кредитування.

Інший момент – низька фінансова грамотність споживачів кредитного ресурсу. Значна частка проблемних кредитів може бути охарактеризована прислів’ям «кредити платять тільки боягузи» – для вітчизняної банківської системи ця частка в певні роки сягає 50%. Неповернення кредитів стає звичною практикою для частини клієнтів. Відповідно, жорсткішими стають умови хеджування таких ризиків. Банки досить прискіпливо ставляться до оцінювання позичальників, пильно стежать за їхньою діяльністю та рентабельністю. Намагаючись знизити свої ризики, вони підвищують кредитні ставки для споживачів кредитного ресурсу. Обсяг проблемних кредитів, присутніх у портфелях банків, вимагає постійного збільшення витрат. А банки змушені збільшувати резерви під кредитні ризики, що «заморожує» фінансові ресурси, які могли б стати джерелом кредитування.

Передумови для зниження і коли їх чекати

За сьогоднішніх економічних реалій прозорий відповідальний бізнес, працюючи в Україні, не зможе досягнути такого рівня маржинальності, щоб бути спроможним обслуговувати кредитний ресурс вартістю понад 20% річних і залишатись достатньо прибутковим для подальшого розвитку та функціонування. З іншого боку, кредити для бізнесу – це джерело збільшення та нарощення оборотних потоків. Що ми бачимо сьогодні? Національний банк досить ефективно реалізовує свою ціль – підтримку цінової стабільності. Інфляція знижується, що дозволяє дивитися у бік зниження облікової кредитної ставки.

Однією з ключових умов для цього, на мою думку, повинні стати чіткі законодавчі ініціативи, що захищатимуть кредитора. Адже у випадку покращення кредитних умов банківська система сьогодні не має достатнього рівня законодавчо закріплених систем захисту та боротьби із недобросовісними позичальниками. Що, відповідно, стримує банкірів від пом’якшення кредитних програм також. Знову замкнене коло.

До того ж вкрай важливо створити єдину інформаційну базу, яка б містила дані про позичальників, що дозволить істотно зменшити ризики для кредиторів, а далі, як результат цього, зменшити кредитні ставки. Наявність такої бази допоможе банкам оперативно отримувати всю необхідну інформацію про сумлінність та якість ведення бізнесу позичальників.

За дотримання таких умов кредитування має можливість стати драйвером економічного розвитку, який дозволить національним виробникам збільшити свої виробничі потужності. Зниження ставки – ключова умова розвитку малого та середнього бізнесу в Україні. Сьогодні вже впроваджено низку програм, які дозволяють таким підприємствам компенсувати частину відсотків за користування кредитом, але їхня кількість та обсяги фінансових потоків, що під це акумульовані, недостатні та не покривають у повному обсязі потреби сьогодення. 

Оптимістичний і песимістичний сценарії

Оптимістичний: темп зниження облікової ставки залежатиме в основному від подальших процесів уповільнення інфляції до визначеної цілі, а також від внутрішніх та зовнішніх ризиків і активності впровадження структурних реформ. Тоді дії Національного банку та інших державних фінансових установ будуть об’єднані спільною метою та одним вектором, що дозволить знизити кредитні ризики і відповідно знизити відсоткові ставки. 

Песимістичний: Нацбанк почне знижувати облікову ставку, але це не матиме щільного зв’язку з іншими елементами та не буде трансмісії на відсоткові ставки. Оскільки, якщо вони будуть знижені Національним банком, ризики залишатимуться високими, а депозити не реагуватимуть на це зниження, і явного ефекту на зниження відсоткових кредитних ставок для малого та середнього бізнесу не буде.

Водночас прем’єр-міністр України Олексій Гончарук серед перших кроків нового уряду назвав заходи з покращення умов надання кредитів для українців. Зокрема очікується, що наступного року в Україні процентна ставка за кредитами в гривні може знизитися до 12–13%.

ФГВФО змінить компенсації

Про це заявила голова Фонду Світлана Рекрут, повідомляє прес-служба ФГВФО.

Наразі гарантована сума становить 200 тис. грн.

«Фонд розробляє проект закону, яким передбачатиметься поетапне збільшення до 2027 року суми гарантованого відшкодування до 100 тис. євро в гривневому еквіваленті. В цілому, Фонд має намір до кінця поточного року зробити перше підвищення гарантованого відшкодування», — сказано у повідомленні.

Як зауважили у ФГВФО, для цього треба здійснити кілька дій. З одного боку — забезпечити фінансову стабільність самого Фонду шляхом реструктуризації заборгованості перед Мінфіном.

«Фонд отримав позику на ринкових умовах, тож окрім самого боргу має сплатити 67 млрд грн нарахованих відсотків. Реструктуризація також є вимогою МВФ — до кінця поточного року має бути розроблений план врегулювання цього питання», — зазначила Рекрут.

З іншого, боку, заявила вона, необхідно впровадити систему раннього реагування, завдяки якій НБУ та Фонд зможуть на ранніх етапах виявляти проблеми, що можуть призвести до неплатоспроможності банку, і вживати відповідних заходів щодо їх усунення. Це, зокрема, передбачено Євродирективою 2014/59/ЄС, яку має імплементувати Україна.

«Оскільки протягом 2019−2020 років завершується процедура ліквідації більшості банків, визнаних неплатоспроможними у 2014−2015 роках, Фонд може сконцентруватися на тих напрямках діяльності, які сприятимуть зростанню захисту прав вкладників, а відтак — рівню їх довіри до банківської системи в цілому», — підсумувала голова ФГВФО.

Райффайзен Банк Аваль змінює Голову Правління.

 Рішенням Наглядової  ради АТ "Райффайзен Банк Аваль"  новим Головою Правління призначено Олександра Писарука. 

Олександр Писарук  -  фахівець найвищого рангу,  має понад 27 років досвіду роботи, у тому числі на керівних посадах у провідних міжнародних банках, у МВФ та Національному банку України,  колишній перший заступник Голови Національного банку України. 
Після погодження з державними органами нагляду призначення остаточно вступить в силу.  

Національний банк пропонує унормувати порядок відкриття та закриття рахунків клієнтів банків

Зокрема, регулятор пропонує:

1.Встановити порядок:

відкриття банками спеціального рахунку для здійснення керуючим санацією процедури санації боржника – юридичної особи;

відкриття банками спеціального/окремого рахунку для здійснення арбітражним керуючим процедури реструктуризації боргів/погашення боргів боржника – фізичної особи (фізичної особи-підприємця);

відкриття рахунків суб’єктам господарювання, що не мають рахунків у цьому банку, на підставі поданих його представником (фізичною особою, яка вже має в цьому банку рахунок, відкритий для власних потреб, ідентифіковану та верифіковану банком і сформовану справу з юридичного оформлення цього рахунку) за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем заяви про відкриття поточного рахунку в електронній формі, підписаної кваліфікованим електронним підписом цього представника;

закриття банками поточних рахунків фізичної особи-підприємця, який припинив підприємницьку діяльність (якщо на його рахунку немає залишку коштів);

здійснення банком зміни рахунків клієнта – фізичної особи, яка припинила свою підприємницьку діяльність та має залишок коштів на рахунках.

2.Визначити вимоги до оформлення переліку осіб, які відповідно до законодавства України (установчих документів юридичних осіб-резидентів) мають право розпоряджатися рахунком і підписувати розрахункові документи.

3.Зобов’язати юридичних осіб-нерезидентів та представництва юридичних осіб-нерезидентів в Україні повідомляти банк про внесення змін до їхніх реєстраційних документів.

Відповідні норми містить проект постанови Правління Національного банку України “Про затвердження Змін до Інструкції про порядок відкриття і закриття рахунків клієнтів банків та кореспондентських рахунків банків – резидентів і нерезидентів” (далі – Проект), що пропонується для громадського обговорення.

Нагадаємо, що Кодекс України з процедур банкрутства набрав чинності 21 квітня 2019 року та вводиться в дію з 21 жовтня 2019 року (з дня його введення в дію втрачає чинність Закон України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”). Згідно з цим Кодексом керуючий санацією під час здійснення процедури санації боржника – юридичної особи зобов’язаний відкрити спеціальний рахунок для проведення процедури санації та розрахунків з кредиторами. Також Кодексом запроваджені процедури реструктуризації боргів та погашення боргів боржника – фізичної особи (фізичної особи-підприємця) під час яких арбітражний керуючий (керуючий реструктуризацією/керуючий реалізацією майна боржника) має відкрити у банку спеціальний/окремий рахунок.

Аналіз регуляторного впливу Проекту розміщений на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку України.

Зауваження та пропозиції до Проекту приймаються до 12 вересня 2019 року на поштову та електронну адресу Національного банку України.

Поштова адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, Національний банк України, Департамент платіжних систем та інноваційного розвитку.

Електронна адреса: 22SPRA@U1H0; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

НБУ: УКРАЇНІ ПОТРІБНА НОВА ПРОГРАМА МВФ НА $5-10 МЛРД

Заступник голови НБУ Дмитро Сологуб в інтерв’ю для Financial Observer констатував, що на думку Нацбанку, Україні потрібна нова довгострокова програма співпраці з МВФ на загальну суму в 5-10 млрд дол, повідомляє прес-служба НБУ. Приблизно на такі ж суми фінансування МВФ у нацбанку очікують в 2020-2021 рр.

“Нова програма з МВФ – це насамперед позитивний сигнал для інвесторів та міжнародних партнерів України, індикатор продовження реформ. Поточний рівень міжнародних резервів є достатнім для згладжування Національним банком надмірних коливань на валютному ринку і виконання зобов’язань Уряду.

Зобов’язання, які Україна візьме на себе в межах нової програми, навряд чи будуть сильно відрізнятися від тих, що вклю чалися в попередні угоди. Міжнародні партнери очікують від України насамперед антикорупційну, судову і земельну реформу, а також продовження зваженої фіскальної політики і зниження частки простроченої заборгованості в кредитному портфелі банківської системи”, - йдеться в повідомленні НБУ.

Метінвест уклав першу угоду з закупівлі через блокчейн-платформу торгового фінансування we.trade

Платформа we.trade співпрацює з провідними європейськими банками (Австрія, Бельгія, Данія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Великобританія, Греція, Італія, Нідерланди, Норвегія, Іспанія, Швеція і Швейцарія) і побудована на базі технології розподіленого реєстру, основними елементами якої є блокчейн і смарт-контракти. При створенні смарт-контракту на платформі we.trade, після підтвердження покупцем поставки товару, автоматично ініціюється платіж на умовах, узгоджених сторонами, що дозволяє прискорити проведення угод і підвищити їх прозорість. 

Така блокчейн-транзакція демонструє важливість впровадження цифрових технологій в металургійній галузі. We.trade – приклад дійсно успішного міжбанківського співробітництва, яке може сприяти переформатуванню ділових відносин між компаніями завдяки усуненню перешкод, які ускладнюють і збільшують вартість міжнародних угод, а також тим перевагам, які платформа пропонує корпоративному сегменту. 

Коментуючи угоду, Джаміля Баймухамбетова, яка очолює функцію корпоративних фінансів європейських перекатчіків в складі Групи Метінвест, зазначила наступне: «Ми раді продовжити співпрацю з UniCredit. Важливо відзначити, що це перша угода, укладена Групою Метінвест через блокчейн-платформу за підтримки UniCredit, і новий для нас інструмент на базі цифрових технологій. Блокчейн-технологія дозволяє створювати і управляти великою розподіленою базою даних для управління транзакціями в розрізі множинних вузлів мережі. Такі угоди демонструють готовність Групи працювати в безпечному середовищі із застосуванням захищених технологій, в умовах знижених ризиків та підвищеної прозорості.»

Деталі угоди 

Основна угода – це покупка обладнання у європейського постачальника для одного з підприємств-перекатчиків в складі Групи Метінвест. Одна з цілей пілотного проекту – випробувати нову платформу в ролі клієнта, щоб Група змогла оцінити її потенціал у якості нового типу умов оплати, які можуть бути запропоновані деяким зі своїх ключових замовників.

Дослідження потенціалу торгового фінансування на базі блокчейн-технології є одним з механізмів реалізації Групою Метінвест своєї стратегії в сфері цифрових інновацій

Великий банківський бізнес не візьме участь в аукціоні з продажу Промінвестбанку - Альфа-Банк (Україна)

Київський апеляційний суд 1 серпня відкрив апеляційне провадження за скаргою ТОВ "Телерадіокомпанія" Жиса ", пов'язаного з бізнесменом Ігорем Коломойським і його партнерами, на постанову Печерського райсуду Києва від 24 липня, яким було задоволено заяву російської державної корпорації ВЕБ, дочірньою структурою якої є Промінвестбанк ( ПІБ, Київ), і заборонено Державній виконавчій службі (ДВС) здійснювати будь-які дії з продажу 99,77% акцій ПІБу.

З 5 серпня 2019 року в Україні стартує запровадження міжнародного номера банківського рахунку IBAN

Зважаючи на комплексність заходів із впровадження цього міжнародного стандарту, Національний банк України нагадує банкам та їхнім клієнтам про особливості цього процесу.

Терміни та дати

З 5 серпня 2019 року нові рахунки клієнтам банки відкриватимуть відповідно до вимог стандарту IBAN. Водночас чинні номери рахунків банки змінюватимуть відповідно до вимог цього стандарту зі збереженням чинного номера аналітичного обліку. З 1 листопада 2019 року застосування IBAN стане обов’язковим для клієнтів усіх банків України під час здійснення переказів коштів як у національній, так і в іноземних валютах, зокрема під час транскордонних переказів. Тобто всі перекази з 1 листопада 2019 року будуть здійснюватися лише з використанням IBAN. Важливо, що усі платіжні картки, емітовані банками до рахунку клієнта, залишаються чинними, вони є платіжним інструментом, який надає клієнту можливість за допомогою платіжного пристрою, зокрема ініціювати переказ коштів з банківського рахунка.

Структура IBAN

Банки України відкриватимуть своїм клієнтам нові рахунки тільки за стандартом IBAN, рахунки складатимуться з 29 літерно-цифрових символів, викладених у такій послідовності: код України – UA-2 літери; контрольний розряд – 2 цифри; код банку – 6 цифр; рахунок – довжина номера рахунка не є фіксованою (до 31 жовтня 2019 року – від 5 до 14 символів, з 01 листопада 2019 року – від 5 до 19 символів).

Заповнення реквізитів

У період з 5 серпня до 31 жовтня 2019 року клієнти банків у документах на переказ коштів можуть заповнювати реквізити “Код банку” та “Рахунок” у будь-яких варіаціях. У документах на переказ коштів в реквізитах платника/отримувача клієнт може заповнювати як пару реквізитів (номер рахунка платника/отримувача та код банку платника/отримувача), так і номер рахунка платника/отримувача за стандартом IBAN. У разі заповнення номера рахунка платника/отримувача за стандартом IBAN, у реквізиті “Код банку платника/отримувача” зазначається нуль. Банк платника обов’язково має прийняти до виконання документ на переказ коштів з реквізитами, варіації заповнення яких обрав платник.
Банк отримувача коштів зобов’язаний зарахувати кошти на рахунок отримувача: за парою реквізитів (“Код банку” та “Рахунок”, якщо рахунку не присвоєно стандарт IBAN або платнику не відомо рахунок отримувача за стандартом IBAN); або за стандартом IBAN. Обрана платником варіація заповнення реквізитів не може бути підставою для повернення документа на переказ коштів без виконання або не зарахування коштів на рахунок клієнта. Система електронних платежів Національного банку України у період з 05 серпня до 31 жовтня 2019 року забезпечить проведення міжбанківського переказу коштів незалежно від варіації заповнення реквізитів.

Переваги IBAN

Запровадження IBAN дасть можливість гармонізувати український платіжний простір з європейським, а також сприятиме подальшій запланованій модернізації системи електронних платежів Національного банку. Загалом використання стандарту IBAN завдяки скороченню реквізитів має зробити зручнішим оформлення розрахункових документів. Завдяки цьому клієнти банків зможуть:
зручно та просто ідентифікувати платника та отримувача коштів, а також банк України, що їх обслуговує;
уникнути помилок у реквізитах рахунків завдяки скороченню реквізитів в розрахункових документах;
швидше здійснювати перекази та отримувати кошти.

Серед інших переваг для клієнтів банків Національний банк планує запровадження стандарту для здійснення платежів з використанням QR-кодів для учасників платіжного ринку. Використання QR-кодів, які міститимуть інформацію про IBAN, сприятиме спрощенню сплати рахунків та обміну платіжною інформацією.

Зворотний зв’язок

У разі необхідності клієнти банків можуть користуватися пам’яткою, підготованою Національним банком у зв’язку із запровадженням IBAN.

Також із питаннями щодо IBAN та його використання під час переказу коштів можна звертися до Національного банку – телефоном (044) 230-19-76 або електронною поштою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Vodafone і ПриватБанк створили систему ідентифікації Mobile ID і Bank ID

Тепер клієнти обох компаній зможуть користуватися розширеним спектром послуг.

Що стало простіше:

 - подавати і підписувати петиції;

 - голосувати за громадські бюджети;

 - бронювати місця в електронній черзі;

 - користуватися електронними послугами на державному порталі iGOV.


Абоненти Vodafone зі своїм Mobile ID зможуть користуватися всіма державними послугами і комерційними сервісами, де раніше ідентифікація відбувалася тільки за допомогою Bank ID ПриватБанку.
Що потрібно для підключення Mobile ID від Vodafone – необхідно придбати спеціальну SIM-картку з підтримкою технології Mobile ID і пройти процедуру реєстрації і генерації ключів.

Підключити послугу можна як на чинний абонентський номер, так і на додатковий.
Клієнту не потрібно відвідувати акредитований центр сертифікації ключів – вся процедура організована за принципом «єдиного вікна» в офісі Vodafone.
Вартість SIM-картки з підтримкою технології Mobile ID становить 100 грн,
підключення послуги КЕП терміном на 1 рік – 150 грн,
абонентська плата – 15 грн на місяць.

За матеріалами Finance.UA

Національний банк запроваджує нову модель ринку платежів

В майбутній системі ліцензування діяльності з надання платіжних послуг серед ключових новацій – відсутність обов’язкової необхідності створення або членства у платіжній системі для надання платіжних послуг.

За новими правилами платіжні послуги зможуть надавати банки, платіжні установи, установи електронних грошей, поштові оператори, а також державні органи і органи місцевого самоврядування. Банки надаватимуть платіжні послуги на підставі банківської ліцензії. Небанківські установи надаватимуть відповідні послуги на підставі ліцензії на надання платіжних послуг. Також розглядається можливість надання обмежених можливостей щодо переказу коштів окремим категоріям постачальників (наприклад, телеком та інтернет-операторам, роздрібним мережам, СІТ-компаніям тощо).

Національний банк запроваджує нову модель ринку платежів

 Головні принципи, закладені у нову концепцію регулювання – це партнерство та синергія. Що  зробить можливим знизити трансакційні витрати, розширити спектр послуг, збільшити активність клієнтів та їх залученість до фінансової системи.

 В майбутній системі ліцензування діяльності з надання платіжних послуг серед ключових новацій – відсутність обов’язкової необхідності створення або членства у платіжній системі для надання платіжних послуг.

 За новими правилами платіжні послуги зможуть надавати банки, платіжні установи, установи електронних грошей, поштові оператори, а також державні органи і органи місцевого самоврядування. Банки надаватимуть платіжні послуги на підставі банківської ліцензії. Небанківські установи надаватимуть відповідні послуги на підставі ліцензії на надання платіжних послуг. Також розглядається можливість надання обмежених можливостей щодо переказу коштів окремим категоріям постачальників (наприклад, телеком та інтернет-операторам, роздрібним мережам, СІТ-компаніям тощо).

Концепція нової моделі законодавчого регулювання ринку платежів та переказу коштів.

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

    Адреса:
вул. Євгена Сверстюка,
15 Київ 02002 Україна


   Email :
secret@aub.org.ua


    Телефони:
+380 (44) 516-8775

Підписка на новини АУБ